ست کردن ساعت مچی با استایل


ست کردن ساعت مچی با استایل تاثیر بسزایی در تیپ وظاهر شما دارد. انتخاب ساعت مچی همانند کمربند در تیپ و استایل شما تاثیر مطلوب یا نامطلوب دارد.خصوصا برای آقایان که از جواهرات نامحدودی استفاده می‌کنند ست کردن ساعت مچی با استایل یک سبک پوششی خاص را به همراه دارد.

از آنجایی که ساعت بعنوان یک اکسسوری کوچک می‌تواند نماد شخصیتی شما باشد. از این رو بیشتر افراد متناسب با رسمی و غیر رسمی بودن محیط از ست‌های مختلف ساعت برای هماهنگی با تیپ‌شان استفاده می‌کنند.

 

  • -چگونه ساعت مچی را با لباس ست کنیم؟
  • -ست کردن ساعت مچی با رنگ لباس
  • -ارتباط نوع تیپ و ست ساعت مچی
  • -استایلت و با ساعتت ست کن

 

ست کردن ساعت مچی یا همان استفاده از هر نوع ساعت مچی یک انتخاب هوشمندانه برای خاص نشان دادن تیپ شخصیتی شماست. در واقع اگر می‌خواهید ظاهری متفاوت و کاملا شیک داشته باشید، ساعت مچی‌تان را با لباس‌تان ست کنید.

 

ساعت مچی ام کی و ست با استایل  

 

در این مقاله با بررسی رابطه بین نمونه‌های مختلف ساعت و نحوه ست انواع ساعت مچی با استایل‌تان با شما همراه خواهیم بود.

 

چگونه ساعت مچی را با لباس ست کنیم؟

ست کردن ساعت مچی با استایل همانند دیگر اکسسوری‌ها با پوشش، رنگ‌ها و تیپ ارتباط مستقیم دارد. امروزه طراحی، تولید و ارائه نمونه‌های متنوعی از ساعت امکان ست ساعت با استایل‌های مختلف را تسهیل بخشیده است. اما در درجه اول مشخص بودن محل قرار، محیطی که باید در آن حضور داشته باشید و مواردی از این قبیل در ست و انتخاب ساعت تاثیر بسزایی دارد.

 

 

چگونه ساعت مچی را با لباس ست کنیم؟ 

 

پس شما می‌توانید چندین ساعت داشته باشید یا یک ساعت را هماهنگ‌تر با اکثر استایل و تیپ خود انتخاب کنید.

 

ست کردن ساعت مچی با رنگ لباس

هماهنگی رنگ ساعت با ست لباس خصوصا برای خانم‌ها یک انتخاب فانتزی و پر طرفدار است. اینکه بتوانید چندین آیتم تیپ و لباس خود را در یک رنگ مشخص یا هارمونی سرد و گرم رنگ‌ها ست کنید، به شما استایل خاصی می‌بخشد.

 

 

 ست ساعت مچی mk با رنگ لباس

 

امروزه تاثیر رنگ‌ها در ذهن و تیپ افراد انتخاب اکسسوری‌های هماهنگ با رنگ لباس بیشتر کرده است. در این بخش به چندین مدل ست ساعت مچی با رنگ لباس بر اساس پر طرفدارهای این حوزه اشاره خواهیم داشت.

 

ساعت استیل و فلزی و رنگ‌های سرد و گرم

ست کردن ساعت مچی فلزی بیشتر با اکسسوری‌های فلزی مثل کمربند‌های سگک طلایی، استیل یا نقره‌ای پیشنهاد می‌شود. بنابراین ست لباس‌های خاکستری، آبی و مشکی با این قبیل ساعت‌ها بسیار رایج است.

لباس‌هایی با سر دست و دکمه‌های فلزی، ست کردن دستبند فلزی با ساعت مچی و مواردی از این قبیل تکمیل کننده استایل شما در هنگام انتخاب این مدل ساعت‌ها است.

 

 

 ساعت مچی فلزی ام کی زنانه و ست با لباس

 

در گذشته این سبک بیشتر در بین آقایان طرفدار داشت اما امروزه خصوصا در فصول سرد سال یک انتخاب رایج در بین خانم‌ها برای ست با انواع پالتو و لباس زمستانی است.

 

ست ساعت مچی بند چرمی با رنگ لباس

این قبیل ساعت‌ها بیشتر برای تیپ‌های رسمی در نظر گرفته شده بنابراین ست رنگ‌های مثل مشکی، طوسی، کاربنی و ... بیشترین موارد در بین افراد است. چرم‌ها بر اساس رنگ با ست‌های کفش و کیف هماهنگ در نظر گرفته می‌شوند.

 

 

 ست ساعت مچی بند چرمی mk  با رنگ لباس

 

بنابراین می‌توان از این سبک ساعات بیشتر برای جلسات رسمی و مهم در راستای مرتب و شیک نشان داده شدن استایلتان بهره برید.

 

ست ساعت هوشمند (ورزشی) با رنگ لباس

امروزه نمونه‌ی جدیدی از انواع ساعت‌ها تحت عنوان هوشمند، با امکاناتی بیشماری از جمله اتصال به گوشی تولید و تقریبا به ترجیح بیشتر افراد برای استفاده تبدیل شده است. این قبیل ساعت‌ها را اصولا با بیشتر رنگ و استایل‌ها می‌توان ست کرد.

بیشتر مواقع رنگ بند این ساعت‎ها با رنگ لباس و استایل هماهنگ و ست می‌شود. بنابراین ست کردن با این مدل ساعت‌ها دلخواه بیشتر افراد است.

 

ارتباط نوع تیپ و ست ساعت مچی

نوع تیپ هر فرد در انتخاب ست ساعت تاثیر بسزایی دارد. اینکه محیط رسمی دعوت به سخنرانی شدید یا یک دورهمی دوستانه در نوع لباس و پوشش شما اثر می‌گذارد. بنابراین ساعت که یک اکسسوری تکمیل کننده تیپ شماست نیز با در نظر گرفتن این شرایط انتخاب می‌شود.

بعنوان مثال استایل ساده کلاسیک ساعت طلایی و نقره‌ای با شماره‌های نازک و محدود یا بدون پیچیدگی برای لباس‌های تجاری یک انتخاب منحصر به فرد است.

 

 

 ارتباط نوع تیپ و ست ساعت مچی مایکل کندی

 

از طرفی ساعت‌های دارای صفحه‌ی بزرگ مناسب تیپ‌های غیر رسمی و در نهایت انواع ساده و کلاسیک با صفحه‌ی کوچک و مینیمال و دسته‌ی سیاه چرمی یک انتخاب مناسب برای تیپ‌های رسمی است.

 

استایلت و با ساعتت ست کن

اینکه چه لباسی را برای پوشش انتخاب می‌کنید، رنگ‌ها یا مدل‌های انتخابی شما چیست یک بخش از تیپ و استایل شماست. در ادامه تکمیل کننده آن مدل‌های مختلف اکسسوری است که انواع ساعت در ردیف پر طرفدار این قبیل عناصر دکوراتیو است.

پس شما می‌توانید به راحتی استایل خود را با انواع ساعت جواهر گرفته تا ست‌های مختلف ساعت در عالی ترین حالت ممکن قرار داده و خاص ترین تیپ را داشته باشید.

کلکسیون انواع ساعت مایکل کندی شرایط داشتن ساعت مچی هماهنگ با استایل را به دلیل داشتن تنوع طرح و رنگ به راحتی فراهم می‌آورد.