نمايشگاه ساعت "ام كي" در شيراز برپا شد


با حضو فعالان حوزه ساعت، نمايشگاه ساعت "ام كي" به مدت دو روز و دو روزهاي ٢٦ و ٢٧ آبانماه در محل هتل شيراز برگزار شد.

بنیانگذار برند ساعت "ام کی" در ایران، در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه و در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايسنا بيان كرد: طي ١٥ سال فعاليت، سمينارها و نمايشگاههاي مختلفي توسط اين برند برگزار شده و تلاش كرده‌ايم در طول سال آنچه كه مورد نياز مصرف كنندگان است را به نمايش بگذاريم.

علی دشتیان با بیان اینکه در حاشيه این نمايشگاه، سمينارها و دوره‌هاي آموزشي برگزار شده است، افزود؛ برند همان نوزادي در حال رشد است كه با مديريت باید مسير خود را پيدا كند تا به نتيجه ايده آل برسد.

او ادامه داد: سالهاي متمادي است كه در كار ساعت مشغول به فعاليت هستم و از ١١ سالگي علاقه وافري به اين شغل پيدا كردم و براي خدمت رساني واقعي وارد اين عرصه شدم.

 

 

نمایشگاه ساعت mk

 

 

مدير نمايندگي ساعت «ام كي» در شيراز با بیان اینکه این برند محدود به يك شعبه نشده و اكنون در سراسر كشور داراي شعباتي از برند ام كي هستيم، گفت: در حال حاضر ٤٠ نفر به صورت مستقيم در دفتر نمايندگي اين شركت در شيراز و بيش از ٣٨٠ نفر در سراسر كشور مشغول به فعاليت هستند.

دشتیان اضافه کرد: همچنین در شهرستان‌ها و مراكز استان‌ها شعباني از اين برند را راه‌اندازي كرده‌ايم.

او خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه در روزهاي ٢٦ و ٢٧ آبانماه جاري در محل هتل شيراز برگزار و‌ خوشبختانه استقبال خوبي از سوي خريدران اين برند در كشور از اين نمايشگاه انجام شد.

مدير نمايندگي ساعت «ام كي» در شيراز ادامه داد: در این نمایشگاه تسهيلاتي در اختيار خريداران قرار دادیم و تلاش شد تا با اعمال تنفس در پرداخت در بازه زماني تا ٥ ماه، خريد آسان تري تجربه شود.

 

 

نمایندگی ساعت mk در نمایشکاه شیراز

 

 

دشتیان عنوان کرد: امروز١٠ درصد از جامعه با ساعت برند ام كي آشنا هستند و ساعت فروشاني كه سالهاي زيادي است كه در این حوزه فعاليت مي‌كنند، اطمينان كاملي از كيفيت اين نوع ساعت دارند.

او اضافه کرد: از آنجا كه ساعت يك كالاي اقتصادي است، هدف ما اين است كه اقشار بيشتری از جامعه بتوانند از يك ساعت با كيفيت، رنگ ثابت و ضد آب با موتور ژاپن استفاده كنند.

مدير نمايندگي ساعت «ام كي» در شيراز همچنین با بیان اینکه خوشبختانه امروز بعضي از قطعات ساخت اين نوع ساعت توسط خود شركت تولید مي‌شود، گفت: در اين برند تنها ساعت مچي زنان و مردانه و ست توليد مي‌شود.

او افزود: البته به زوج هاي جواني كه ست اين نوع برند را انتخاب مي‌كنند از سوي همكاران مغازه دار يا از طريق فضاي مجازي تخفيف داده مي شود.

 

 

نمایشگاه ساعت ام کی در شیراز

 

 

مدير نمايندگي ساعت «ام كي» در شيراز با بیان اینکه انواع ساعت برند ام كي، اقتصادي است و سه موتوره‌هاي اين نوع برند استقبال بيشتري دارد، به خدمات پس از فروش اين نوع ساعت هم اشاره كرد و گفت: محصولاتي ام كي يكسال گارانتي رنگ و آب دارند.

دشتیان همچنین با بیان اینکه براي "ام كي" زحمات زيادي كشيده شده تا كارايي بالايي براي مصرف كننده داشته باشد، گفت: آموزش ساعت سازي به همكاران در حاشيه نمايشگاه نيز اجرايي شد.

او اعلام كرد كه علاقمندان براي مشاهده تنوع محصولات  برند "ام كي" و اطلاع از مشخصات و قیمت‌ها و شرایط اخذ نمایندگی مي‌توانند به وب سایت طراحي شده توسط شركت طراحی وب زئوس به نشاني https://mkwatches24.com مراجعه كنند.