راهنمای خرید ساعت مچی مردانه


انتخاب ساعت مچی مردانه از چالش‌های رایجی است که بیشتر آقایان در هنگام خرید با آن مواجه هستند. مدل ساعت، برند، سیستم کاربردی ومواردی از این قبیل اصلی ترین ویژگی‌هایی است که در هنگام خرید ساعت مچی مردانه مورد توجه قرار دارد.

اما امروزه علاوه بر موارد گفته شده انتخاب ساعت مچی مردانه با حساسیت بیشتری صورت می‌گیرد. دلیل این امر تاکید بر فاکتورهایی مثل هماهنگی ساعت با استایل، داشتن امکانات ویژه و همین طور رنگ‌های متنوع است.

 

  • * فاکتورهای مهم در انتخاب ساعت مچی مردانه
  • 1.تاثیر هزینه در خرید ساعت مچی مردانه
  • 2.انواع کاربری ساعت مچی مردانه
  • 3.انتخاب ساعت مچی مردانه بر اساس نوع موتور
  • 4.اهمیت برند در خریدساعت مچی مردانه
  • 5.وزن و سایز برای انتخاب ساعت مچی مردانه
  • 6.بند ساعت و اهمیت آن در خرید انواع ساعت مردانه
  • *امکانات مورد نظر در انتخاب ساعت مچی مردانه
  • *چگونه بهترین انتخاب ساعت مچی مردانه را داشته باشیم؟

 

از آنجایی که ساعت مچی یک اکسسوری بسیار مهم برای آقایان محسوب می شود و بخش مهمی از یک استایل شیک و بی نقص را تشکیل می دهد، سعی داریم در این مقاله از مجله ساعت مایکل کندی (MK)فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه را مورد بررسی قرار دهیم.

 


راهنمای خرید ساعت مچی اصل

 ام کی مردانه راهنمای خرید ساعت مچی اصل

 

فاکتورهای مهم در انتخاب ساعت مچی مردانه

اولین موردی که برای انتخاب ساعت مچی مردانه و خرید انواع ساعت به ذهن شما می‌رسد این است که چه فاکتورهایی در خرید مطلوب یک ساعت تاثیر مستقیم دارد. در این بخش مهم ترین موارد در انتخاب یک ساعت مناسب معرفی و شما را در یک خرید بدون نقص همراهی می‌کنیم.

 

 

1.تاثیر هزینه در خرید ساعت مچی مردانه

مهمترین نکته قبل از شروع خرید ساعت مچی مبلغی مورد نظرشماست. باید در خصوص قیمت برندها اطلاعات کافی داشته باشید تا هنگام خرید علی رغم پرداخت قیمت بالا ساعت با کیفیت پایین دریافت نکنید.

 

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه

 راهنمای خرید ساعت مچی مردانه

 

 

در این شرایط پیشنهاد ما خرید ار فروشگاه‌های و نمایندگی‌های مجاز فروش انواع ساعت مچی مردانه است. شما می‌توانید حتی با مبلغ کمتری ساعت با ارزش کاربردی مدنظرتان را پیدا و تهیه کنید.

 

 

2.انواع کاربری ساعت مچی مردانه

از سری تقسیم بندی‌هایی که برای انواع ساعت وجود دارد، دودسته کلی ساعت‌های اسپرت و ساعت‌های رسمی است. حتی در طراحی آن‌ها می‌توان تقابل قطعات کلاسیک با حرفه‌ای را به وضوح مشاهده کرد.

در حالت کلی ساعت‌های مناسب استایل های رسمی نازک تر و ظریف تر و حتی بیشتر دارای بند چرمی هستند.

 

راهنمای خرید ساعت هوشمند

راهنمای خرید ساعت هوشمند

 

در حالیکه ساعت های اسپرت یا ورزشی عموما دارای بند استیل یا رابر و از تنوع بالاتری برخوردار هستند.همانند ساعت های غواصی و خلبانی برای کمک به مشاغل خاص طراحی شده اند.

البته برای هر دسته استثنائاتی وجود دارد. در کل انتخاب ساعت مچی مردانه با در نظر داشتن این ویژگی راحت تر صورت می‌گیرد.

 


*مقاله پیشنهادی برای مطالعه : راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

 


 

 

3.انتخاب ساعت مچی مردانه بر اساس نوع موتور

تقسیم بندی موتور ها به موتور کوارتز و مکانیکی از دیگر تقسیم بندی‌های مهم در انواع ساعت مچی، است.بطور مختصر می‌توان گفت ساعت‌های کوارتز برای شارژ شدن و کار کردن به باتری نیاز دارند.(قیمت آن‌ها به دلیل طراحی مبتدی‌تر پایین است.)

 

راهنمای خرید ساعت مچی ست

انتخاب ساعت مچی مردانه بر اساس نوع موتور 

 

 

اما ساعت‌هایی با موتور مکانیکی که امروزه در هنگام انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده مهارت و تخصص بیشتری در ساخت آن‌ها صرف شده است. (موتورهای مکانیکی کوکی).

 

 

4.اهمیت برند در خریدساعت مچی مردانه

یکی از سخت‌ترین فاکتورهای خرید ساعت مچی مردانه ممکن است انتخاب برند آن باشد. در حال حاضرتنوع بسیار بالایی برای انواع برند ساعت وجود داشته که هر کدام هویت و رویکرد خاص خود در طراحی و ساخت انواع ساعت دارند.

شرکت‌های صاحب نام گرفته تا کمپانی‌های کوچک نوین ساخت و تولید ساعت هر کدام برند خاص خود را دارند که با ارزش مالی متفاوتی عرضه می‌شود. بنابراین دامنه انتخاب گسترده‌ای بر اساس برند ساعت وجود داشته که هر کس بر اساس سلیقه و استایل مدنظرش خرید می‌کند.

 

راهنمای خرید ساعت مچی عقربه ای

راهنمای خرید ساعت مچی عقربه ای

 

 

 

در حالت کلی پیشنهاد ما تحقیق وکسب تجربه در مورد برندهای مختلف در انتخاب شما تاثیر بسزایی دارد. امروزه انواع ساعت برند مایکل کندی با تنوع طراحی بیشتر سلایق را پوشش داده و می‌تواند یک انتخاب درخور برای شما و استایلتان باشد.

 

 

5.وزن و سایز برای انتخاب ساعت مچی مردانه

سایز و وزن ساعت از دیگر مواردی بوده که به لحاظ استایل و تیپ ظاهری ساعت در هر فردی متفاوت است. امروزه ساعت‌ها از نظر سایز و به دنبال آن وزن از تنوع بالایی برخوردارند. همانند دیگر ویژگی‌ها این فاکتور هم متناسب با نظر و استایل هر فرد انتخاب شده و قابل تغییر است.

نکته برای پاسخ با سوال احتمالی چگونه سایز ساعت مچی را انتخاب کنیم؟

  

قیمت ساعت مچی مایکل کندی

قیمت ساعت مچی مردانه ام کی یا مایکل کندی

 

 

اگر دور مچ دست شما ۶ تا ۷ اینچ است (هر اینچ تقریبا ۲۵ میلی متر است) باید معمولا باید سراغ قاب های ساعت ۳۸، ۴۰، ۴۲ میلی متری بروید. اگر دور مچ دست شما ۷.۵ تا ۸ اینچ است، معمولا باید به دنبال قاب های ساعت ۴۴ تا ۴۶ میلی متر باشید (این توصیه ها بر اساس ترند ساعت های بزرگتر است).

 

 

6.بند ساعت و اهمیت آن در خرید انواع ساعت مردانه

بند ساعت یکی از اجزای اصلی بوده که در تکمیل فرآیند طراحی ظاهر و کاربرد ساعت مچی تاثیر بسزایی دارد. انواع بند ساعت بر اساس نوع کاربرد و سلیقه افراد در نظر گرفته شده که در این بخش اشاره مختصری به آن‌ها خواهیم داشت.

 

 

بند استیل ساعت مچی

 از نظر مد و استایل باید گفت انتخاب حداقل یک ساعت مچی مردانه بند استیل از واجبات تیپ و استایل هر مرد است. چرا که هیچگاه از مد و جذابیت نمی‌افتد. علاوه بر آن بسیار بادوام بوده و در مواجه با تغییرات دمایی و رطوبت تغییر رنگ نمی‌دهد.

 

 

بند چرمی ساعت مچی

در روند انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه انواع مدل ساعت بند چرمی ویژگی‌های خوبی چون کیفیت بالا، طول عمر زیاد و مقرون به صرفه بودن را در کنار هم دارا است. ساعت‌های بند چرمی از نظر استایل سبک کلاسیک را پوشش داده و معمولا برای تیپ رسمی مناسب هستند.

 

بند رابر ساعت مچی

اغلب ساعت‌های اسپرت و همین طور سبک ورزشی مجهز به بند رابر هستند. بیشتر برند‌ امروزه از این بند برای طراحی انواع ساعت‌های مچی مردانه بهره می‌برند. این سبک بند‌ها در مقابل رطوبت و تغییرات دمایی و تماس مستقیم با آب از مقاومت بالایی برخوردارند.

 

 

امکانات مورد نظر در انتخاب ساعت مچی مردانه

در هنگام خرید ساعت مچی مردانه داشتن امکانات به روز در انتخاب بیشتر افراد تاثیر بسزایی دارد. بنابراین اینکه در خصوص نهایی ترین امکانات انواع ساعت مچی طراحی شده در کمپانی‌های برند دنیا اطلاعات کافی داشته باشید در هنگام انتخاب ساعت مچی مدنظرتان تاثیر بسزایی دارد.

این امکانات شامل موارد زیر است.

  • کرنوگراف : برای اندازه گیری مدت زمان یک رویداد استفاده می شود.
  • تاچیمتر: از یک تاچیمتر می‌توان برای محاسبه سرعت بر اساس مدت زمان سفر یا اندازه گیری مسافت بر اساس سرعت استفاده کرد. بیشتر کرنوگراف‌ها، مجهز به تاچیمتر بر روی قاب دور صفحه ساعت مچی هستند.
  • دوزمانه: این ویژگی این امکان را می دهد که ساعت همزمان دو زمان متفاوت را نشان دهد.مناسب برای تفاوت‌های زمانی در جغرافیای متفاوت است.
  • ضد آب: بیشتر طراحی‌های انجام شده بر روی ساعت‌های برند مختلف با قابلیت مقاومت در برابر آب است که مقدار و عمق مقاومت در برابر آب در هر ساعت می تواند متفاوت باشد.

 

انتخاب ساعت مچی مردانه

 

  • زنگ هشدار: زنگ هشدار به عنوان یک یادآوری و همین طور بیدارباش دیگر تنها مختص ساعات رومیزی نبوده و در انواع طراحی جدید ساعت مچی مردانه و موارد دیگر می‌توان به این قابلیت دسترسی داشت.
  • شارژ با نور خورشید: ساعتی که با نور خورشید شارژ می شود، با تبدیل انرژی نور به انرژی الکترونیکی کار می کند. ساعت خورشیدی یا سولار را می توان با هر منبع نوری، چه در فضای باز و چه در محیط داخلی شارژ کرد.
  • زمان جهانی: امکان نمایش همزمان تایم و ساعت در یک منطقه دیگر را داراست.
  • اتصال به تلفن همراه: برخی از ساعت های قایلیت اتصال به تلفن همراه را دارند. از طریق بلوتوث و با یک سری امکانات دیگر.

 


 

*برای مشاهده، انتخاب و خرید ساعت مچی مایکل کندی و دریافت قیمت انواع ساعت مچی برند mk از گالری ساعت مردانه سایت دیدن فرمایید. برای خرید با ما در ارتباط باشید. 


 

 

چگونه بهترین انتخاب ساعت مچی مردانه را داشته باشیم؟

در این مقاله از مجله برند مایکل کندی روش‌ها و شرایط انتخاب یک ساعت مچی مردانه را در حالت‌های مختلف و بر اساس ویژگی‌های نامبرده بررسی کردیم. در دسترس داشتن یک کلکسیون خاص از ساعت‌های مچی مردانه حتما انتخاب را برای شما راحت تر خواهد کرد.

بنابراین فرصت را برای بازدید از انواع ساعت‌های مچی مردانه برند مایکل کندی از دست نداده و بهترین انتخاب را متناسب با استایل و سلیقه خود داشته باشید.