ست کردن ساعت مچی با اکسسوری‌های دیگر


امروزه بیشتر افراد تمایل به استفاده از انواع اکسسوری در کنار مدل‌های مختلف ساعت مچی دارند. تناسب کاربرد هر اکسسوری در کنار ساعت مچی به مدل ساعت، ظرافت، طراحی و اندازه آن متغیر است. بنابراین داشتن اطلاعات در خصوص نحوه ست کردن اکسسوری‌ها با انواع ساعت مچی اصلی مهم و حساس است.

 

 ست كردن ساعت با لباس

ست ساعت مچی با لباس

 

رعایت اصول برای ست کردن و استفاده از اکسسوری‌ها نگرانی‌تان را برای جلوگیری بهم ریختن تناسب تیپ و استایلتان برطرف می‌کند. در واقع با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می‌توانید به راحتی استایل محبوب خود را خلق کنید.

 

چندین نکته برای ست ساعت مچی و اکسسوری

توجه داشته باشید، همان اندازه که استفاده از انواع اکسسوری یک نکته عالی و موثر در زیبا نشان دادن تیپ و استایل شما دارد، عدم رعایت نکات خاص در ست کردن آن با ساعت مچی می‌تواند در ظاهر شما تاثیر نامطلوبی داشته باشد.

 

 ست ساعت با لباس زنانه

 ست ساعت با لباس زنانه

 

همین نکته بر اهمیت داشتن اطلاعات کافی در خصوص نحوه ست اکسسوری با انواع ساعت مچی افزوده است. در ادمه سعی داریم شما را با انواع اکسسوری مناسب با مدل‌های مختلف ساعت آشنا و نحوه ست آن را با شما در میان بگذاریم.

 

برای هر موقعیتی از ست اکسسوری متفاوتی استفاده کنید

ساعت مچی به تنهایی یک اکسسوری محسوب می‌شود، امروزه ست کردن انواع دستبند زنانه و مردانه در کنار ساعت یک ترند جدید به حساب می‌آید. از این رو ست ساعت مچی و دستبد‌های متنوعی در برندهای مختلف طراحی و عرضه شده است.

در حالت کلی اینکه در چه مکان و موقعیتی حضور خواهید داشت، برای انتخاب اکسسوری بسیار مهم است. حتما قبل از آمادگی برای حضور باید هماهنگی لباس و ست اکسسوری و ساعت مچی مورد بررسی قرار دهید.

 

بهترین رنگ بند ساعت 

بهترین رنگ بند ساعت

 

 

در واقع بررسی این موارد به اینکه ست اکسسوری با ساعت مچی مناسبی را انتخاب کنید، تاثیر بسزایی دارد. این امر از این جهت که برخی مکان‌ها نیازمند استایل خاص خود هستند، و امکان استفاده از هر اکسسوری ممکن نبوده از اهمیت بالایی برخوردار است.

بعنوان مثال استفاده از ست اکسسوری و ساعت مچی مخصوص ادارات، دانشگاه‌ها و محل کار، جلسه کاری مهم با محیط‌های دوستانه و جمعی تفاوت داشته و هر کدام روال خاص خود را دارد.

 

بهترین سایت های فروش ساعت

ام کی بهترین سایت های فروش ساعت

 

 

انواع ساعت بند چرمی یا استیل معمولا ظاهری رسمی تر دارند و برای قراری‌های کاری مناسب خواهد بود. در کنار این ساعت‌ها دستبند‌های ظریف چرمی یا استیل یک انتخاب منحصر به فرد است. در مقابل ست انواع ساعت مجلسی مچی با دستبند‌های ظریف و هنری یک انتخاب عالی برای تکمیل یک ست اکسسوری و ساعت مچی برای محیط‌های دوستانه و غیر رسمی است.

 

در استفاده از اکسسوری‌ها در کنار ساعت مچی زیاده روی نکنید.

تعادل در استفاده از جواهرات و همچنین مقدار آن ها در انتخاب ست اکسسوری‌ با ساعت مچی خصوصا مردانه بسیار مهم است. چرا که بر اساس تجربه یکی از طراحان مد و استایل، جواهرات و اکسسوری‌ها آخرین مرحله پوشش و تکمیل تیپ شماست اما اولین چیزی ست که در استایل شما دیده می شود.)

بنابراین در نگاه اول اینکه ست اکسسوری با ساعت مچی ما چطور به نظر می‌آید از اهمیت بالایی برخوردار است. پس برای اینکه در نگاه اول خوب به نظر بیایید توجه به نکات ساده بیان شده در این بخش را پیشنهاد می‌کنیم.

 

 ست كردن ساعت با لباس مردانه

 ست كردن ساعت با لباس مردانه

 

در ابتدا سعی داشته باشید ست اکسسوری و ساعت مچی انتخابی شما به خوبی با پوشش و لباس هایتان ست باشد.

ست اکسسوری و ساعت مچی باید جزئی از تیپ و استایل شما بوده و به نحوی کامل کننده استایل شما باشد. به گونه‌ای که در نگاه اول آن را اضافی در استایلتان نبینید.

 

تناسب رنگی ست اکسسوری و ساعت مچی با رنگ پوستتان

از آنجایی که هر فرد رنگ پوست خاص خود را دارد. رنگ ست اکسسوری و ساعت مچی باید با رنگدانه‌های پوستی هم هماهنگ باشد. برخی رنگ‌ها روی پوست های تیره تر و برخی روی پوست روشن تر جلوه خود را نشان می دهد.

 

 ساعت مناسب برای کت و شلوار

 و زنانه  ست كردن ساعت با لباس مردانه

 

 

در واقع تیپ رنگ پوست شما در جلوه فلز تاثیر زیادی دارد. همین امر در دیگر جنس اکسسوری و ساعت مچی نیز صدق می‌کند.

 

تناسب انتخاب ست اکسسوری و ساعت مچی با فیزیک بدن شما

از نکات مهم در انتخاب اکسسوری‌ها تناسب میان ست اکسسوری و ساعت مچی با سایز و فیزیک بدن شما است. این تناسب با توجه به استایل و میزان ظرافت شما در نظر گرفته می‎شود. بنابراین همانطور که برای انتخاب دیگر اکسسوری‌ها سایز اهمیت داشته برای ست اکسسوری و ساعت مچی نیز باید میزان ظرافت دستان خود را در نظر داشته باشید.

 

ساعت برند مایکل کندی و ست با انواع اکسسوری 

پیشنهاد برند مایکل کندی برای داشتن استایلی انتخاب ساعت‌هایی با طراحی متنوع و رنگبندی منحصر به فرد است، چرا که با این انتخاب امکان ست اکسسوری‌های مناسب با استایلتان راحت تر خواهد بود. 

انواع ساعت‌های برند مایکل کندی ظرافت، زیبایی را به همراه داشته که همین امر امکان ست کردن انواع اکسسوری را به دلیل تنوع بالای طراحی برای شما راحت تر کرده است. با مراجعه به بخش فروشگاه می‌توانید از تنوع این محصولات دیدن کنید.